fredag, februari 02, 2007

the only one I love she was a superstar


emil ringde just pontus alv och sen gick han in till ladde för att snacka the ass clown-projektet som är högsta prioritet på dansk skalle just nu.

snabb medelklassinsiktsbloggning i väntan på kvällning: det sägs att ingenting kan vara bättre än fucking åmål. i bästa fall är något "det bästa sedan dess". men nu har jag gjort en undersökning och såhär är det: jag grät mig ige de fyra första O.C. avsnitten igår kväll, så o.c är bättre.
--
och jag vill bli kär.verkligen.men jag är för otillgänglig,
--
"Jag hoppas att vi inte finns då, jag hoppas verkligen inte det" - Henrik Berggren svarar på vad Broder Daniel gör om 10 år, 1997

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Om Ja Va En Slashas revival kan man tacka Alv för. jag undrade hur du skulle få till christoff citatet på franska men du har ju klart assistenter. din jävel.

fredag, 02 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Sådant är författarlivet. Kanske kan va nåt?

tisdag, 06 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home