fredag, juni 01, 2007

from trollywood in love/(kär i en hipster)

och just det!!!!!!!!!! alltså shit plötsligt var jag hemma hos den vackraste kvinnan i världen. helt allvarligt: dör

apropå dö. hoppas inte mamma och pappa läser det här............
http://hd.se/dagenstidning/deld/01/delD_070601.pdf
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH
jag är bäst
ingen protest

visstja: jag ska vara med på P3 populär på måndag och prata om boken.med hanna fahl. alltså det är ju asbra. jag undrar vilken katagorisering det kommer ge mig och boken, alltså status/AA...vem fan ska skriva om den

update:
mamma och pappa är i barca.skönt

uppdate 2:
benny benassi lovar: "love is gonna save us"

update 3:
pappa messade just från barca att han hade läst

och angående min röda jacka. jag har köpt en nästan exakt likadan röd jacka i samma affär, fast med "indiana cheerleader" på ryggen. så sjukt snygg. en stor anledning till att jag köpte den var att jag inte ville att någon annan skulle springa runt med samma jacka som mig. det är en långsiktlig fashion-investering.billig. älskar den jackan. hoppas på regn hela sommar'n

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vet du om att jag har en typ lika dan, som är lite vintrigare? Det är en äkta NHL... Jag vet inte varför jag aldrig har sagt det förr.... ..... ..... om det är svinkallt när vi spelar ihop kan vi ha typ amma jackor på oss.

fredag, 01 juni, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home