söndag, juni 03, 2007

heroin chic


jag hatar att jag tycker det här är coolt

jag glömde recensera friday night lights föresten. och jag måste säga att jag är imponerad. jag läste boken för ett par år sen, den var sjukt bra och sen såg jag filmen som var helt okej, och nu då teveserien. VÄLDIGT bra spel måste jag säga, en nästan helt dokumentärkänsla (några av brudarna spelar över lite väl), cp-bra dialog, jättefint theme, spännande och, ja, helhetsmässigt i stort sätt på samma nivå som första säsongen av O.C., med potential att bli mycket bättre. risken med en sån här bra serie är att den kommer läggas ner rätt snabbt, men av vad jag har hört har den i a f blivit picked up för en second season, och det skulle säkert göra den gott att inte fortsätta.

det finns bara en serie som klarat tre säsongen; entourage. Alltså den serien blir bättre för varje jävla avsnitt