onsdag, juni 20, 2007

Thin thighs tell no lies!

jag var hyfsat säker på att jag skulle åka till roskilde festivalen, men ett enklare problem har uppstått med min biljett. får se hur det blir. tänkte även att jag skulle skriva något för helsingborgs dagblad. så här beskrev jag artikeln jag vill skriva:

"det jag hade tänkt var nåt farväl falkenbergish, lite så tillbakablick, när tog något annat över.. kontrasterna till när jag var där som 15åring + naturalism, beskrivningar av människor....och vad som händer med alla drömmar när man blir äldre. typ superliberalism: "var och en måste se ett värde i sig själv, för det är inte förrän då som man kan ta ansvar för andra."

hehe. och jo. jag har kommit på att min nya bok måste handla om mig.

det kommer bli så vackert.

det har varit tyst om lindsay på sistone.

på fredag är det midsommar och jag göra samma sak som förra året: åka till sandhamn och vifta fingret i luften med bratsen!