onsdag, juni 06, 2007

innelistor

har precis lämnat in min solo-sida. ola selmén blir intervjuad och nic hamnar etta på min lista! svågerpolitik alltså, that's the shit!

sen har jag själv hamnat etta på jesper larssons innelista också!!!! länk till höger. och alltså jag slår rätt feta grejer, bland annat jesper själv, sjukt stolt

en annan grej: jag har låg tolerans för coola människor som inte presterar, speciellt dom som skriver koola med k. jag har mycket högre tolerans för exempelvis snygga människor, för då kan man ju titta i alla fall och imponeras av typ linjer, hy och syimetri. den stavningen fick jag inte helt rätt på

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det slog mig just att min lista inte direkt är någon "innelista". Det handlar inte om vad som är cool eller hippt eller rätt. Det är bara en lista över vad jag gillar just nu. Rena kärleksförklaringar. Kanske borde kalla den Favvolista eller något istället, men innelista är ju så bevingat liksom. Då vet folk vad man snackar om.

Jag har låg tolerans för människor som tycker man är självgod för att man för första gången gillar livet och sig själv och inte tycker det är fel att förmedla den informationen. Då har jag mycket högre tolerans för exempelvis snygga människor, framförallt snygga tjejer eftersom jag inte vet vad jag skulle ha snygga killar till.

onsdag, 06 juni, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home