tisdag, juni 05, 2007

allvarligt talat

jo jag skulle ju skriva nåt om festen i trollhättan, men alltså pallar inte. det var kul. och jag tror att rookieprojektet kommer funka bra och uppmuntrar verkligen alla att skicka in manus!!! men en sak som var sjukt trist under festen var alla producentgubbar som tafsar på unga prod assar och filmfolk i allmänhet. alltså det var svinigt. och vissa personer som kanske är på väg upp i karriären känner att dom måste låta det få vara så. att är man "svår" så riskerar man att inte få några jobb. därför vänder det ibland till att kvinnor förväntar sig en viss respons från en man och agerar utifrån den förväntan, typ att man ska spela på sitt utseende, flirta. jag vet inte vad man ska göra, men det är så fruktansvärt tröttsamt, och måste vara sjukt jobbigt för dom som känner sig drabbade

en annan grej som dock är kul för mig, dvs en kille: sommar = inspelning. sweeet

och en till grej jag är så glad för är att jag har kommit på ett projekt som jag vill genomföra, som jag drömt om aslänge, och som jag vill ska hända inom kanske tre år.

och sen har jag en varm känsla i bröstet....den kan vara fejk, eller liksom baserad på nada, men shit........den är verkligen så skön, och jag vill agera utifrån den asså shit