tisdag, juli 24, 2007

grattis till mig!

jag har efter ganska noga övervägande kommit fram till att min blogg är bäst. eller åtminstone bättre än alla era.

man skulle kunna tro att detta skulle göra mig kocky, lite fin i kanaten och känna mig förmer än andra, men så är inte fallet. inte heller räds jag faktumet att det nu blir svårt att toppa mig själv, eller hur ska man säga... hur uttrycker man det...

nope.

helt komplexlöst.

apropå det..ellerhur? latest om lindsay-skandalen. jag säger skandalen.menar det.

MZ has learned that since Lindsay Lohan won't be appearing on "The Tonight Show" this evening, the late-night chat show got the next best thing -- Rob Schneider in drag!

Schneider has agreed to the last minute booking and will sit on Jay Leno's couch dressed liked Lindsay Lohan. Panties and SCRAM bracelet optional!