torsdag, juli 26, 2007

jag blir förbannad

alltså journalister kan fan inte skriva. så jävla b. typ: "Avsaknaden av ett normalt arbetsschema har skapat en lördag-hela-veckan-kultur Lasse Brandeby skulle kunnat vara stolt över".
seriöst?
okej. lasse brandeby har gjort en låt som heter lördag hela veckan. men varför skulle lasse vara stolt över att "Avsaknaden av ett normalt arbetsschema har skapat en lördag-hela-veckan-kultur" bara därför?
det betyder ju absolut ingenting
det är så jävla typiskt journalisters avsaknad av språk.
det är därför dom blir fucking journalister.
pinsamma ordlekar
som filip och fredrik
eller andrés lokko
eller per bjurman
som alla

total avsaknad av känsla och noll respekt från martin jern.

jag blir så illamående att nicole richie hade ätit sju big macs

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Killen som skrev det där är inte journliast, han driver reklambyrå (i LA verkar det som) och är krönikör i Metro. Så jag tycker inte du ska var så hård mot honom... fast samtidigt var det ju det han beklagade sig över. Att han saknade manliga bad boy-förebilder eller nåt sånt. Du kanske kan bli hans nya hopp.

ps. jag älskar ordvitsar, men den där kanske inte var den bästa.

torsdag, 26 juli, 2007  
Anonymous Anonym said...

Nicole har inte ätit 7 Big Mac's, Paris har inte genetal herpes och kokainet var inte Lindseys. Det handlar om fotomontage, konsprationer och skitsnack. Leave them alone!!!

fredag, 27 juli, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

skriver man i en tidning tycker jag det finns vissa kriterium.
jag ska gå till botten med det här... to be continued

typ imorse läste jag nånstans att "det smala är det nya breda"
wtf
det betyder ingenting!!!!
typ som "new wave är det nya svart"

det är trött!!!!!!!!lägg ner
såna jävla beiga klychor, orkar inte

fredag, 27 juli, 2007  
Anonymous Anonym said...

Hahaha!! Word!!!

onsdag, 01 augusti, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home