torsdag, augusti 02, 2007

tordagshybris

stockholm är coolare än malmö. sanningen svider lite.eller sådär egentligen. den svider nog mer för typ malmöpatrioter som kämpar duggregnande motvind för att malmö ska bli lika coolt. alltså gött och så, men sorry, det kommer aldrig hända. jag är en person som vänder kappan efter vinden, trivs ganska bra med det. det finns viktigare saker i livet än ryggrad.


igår fick jag panik över en annan grej. att om typ 30 år när jag har gjort tjugo filmer, vunnit en oscar, två guldpalmar och tre ton guldbaggar så kommer ingen ta de typ tjugo böcker jag också skrivit seriöst. för man kan bara vara grym på en grej. så jävla orättvist. typ vem fan bryr sig om ethan hawkes böcker? jag ligger och vrider mig i min säng över det här. svetten rinner och
jag
skriker
KUK

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dessutom bor ju världens hetaste guzz i Sthlm. Fuck malmö vafan! Get your tiny ass back here.

torsdag, 02 augusti, 2007  
Anonymous Anonym said...

för att återkoppla till ett tidigare inlägg: bergman skrev böcker. många tar dem seriöst.

torsdag, 02 augusti, 2007  
Anonymous Anonym said...

jag stör mig också på samhällets oförmåga att omfamna mångsysslare. De får sällan den respekt de förtjänar. Men du har min. Både som filmskapare och författare och journalist och kompis.

torsdag, 02 augusti, 2007  
Anonymous Anonym said...

jag bryr mig om ethan hawkes böcker. fast hans filmer suger förstås. kanske kan man vara bra på två saker? välj!

fredag, 10 augusti, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home