fredag, september 05, 2008

hösten 2008

hej alla läsare. eller "läsare".så slö jag har varit över sommaren

orsaker till att jag inte har bloggat:
jag har haft mycket jobb
jag är lat
jag har försökt skriva på en bok istället.det har gått lite bra, ganska bra. inte så mycket text, men bra text.
sen brukar jag mest skriva när jag är bitter, och det är jag inte, tvärtom så är jag kär!

jag började kolla på idol i förrgår.förnedringsveckan brukade vara min favorittid, men ingenting har ju hänt med det jävla programmet. förutom att den nya juryn har lite fattigare dissar än den gamla. det är fortfarande roligt att lyssna på usla sångare, men då måste kommentarerna var lite mer raffinerade, drypande. kommer inte kolla mer. tv4 har förlorat en tittare.

ps. boken jag skriver på är en spänningsroman.folk kommer att dö.
hörs snart
lovar

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Din bok kommer säkert bli extremt mycket awesomeness. Längtar.

tisdag, 09 september, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home