måndag, juni 19, 2006

Piercad


Inspirerad av en punkkonsert (Hets!) på spyan för ett par veckor sedan så bestämde jag mig för att pierca mig i läppen. Det kändes punk. Men efter en eftermiddag på technofesten blommor & bin på långholmen i lördags så fick jag reda på att jag numera tillhör en helt annan subkultur: Jag är rejvare.

Så var det med det. Frågan är nu om jag ska ta ut pluppen och stoppa in en ring med en döskalle i? Eller en diamant? Eller skita i hela grejen och köpa röda bondagebyxor istället.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

...din pericing är veckans snackis!!! :D
Förresten, jag har ju mailat dig idag...

tisdag, 20 juni, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

hejhej
hihi
jag såg det. jag kommer besvara ditt mail på bloggen inom kort. du är inte den första som är nyfiken på min expertåsikt i fallet.

tisdag, 20 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

det bästa med videon jag skickade till dig:

1, när han dansar coolt på trambåten.
2, att hans vita tröja med huva i tunt bomulltyg. (jc 1993)
3, beachbugen. Också väldigt mycket 90-tal.
4, att han är tjenis o häftig mot vakten.
5, -are you ready!!!

kollar på den så fort jag behöver lite pepp! Lovei it!
förresten! Supernice m bon!!!!!!!

tisdag, 20 juni, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

jag håller med. videon är grym! har den nått nån rotation på mtv/ztv?

onsdag, 21 juni, 2006  
Anonymous Anonym said...

ingen aning...hoppas det!

torsdag, 22 juni, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home