tisdag, juni 20, 2006

Pumping Iron


I vintras gjorde filippa och jag ett fysiskt experiment: Vi åt en massa bulk efter varje måltid och tränade tre, fyra dagar i veckan för att gå upp några niceade kilon muskler inför sommaren. Efter tre månader hade jag tyvärr inte gått upp ETT ENDA JÄVLA KILO. Jag åt för fan kosttillskott, tonfisk och keso i tre månader. What’s up? Är det fysiskt möjligt? Vilken sjukdom har jag? Nu är det sommar och jag får tänka bort "heta blickar på beachen" scenariet och istället åberopa den vanliga heroin-chic stylen. Där får man för att man försöker. Trots det sitter jag på fucking friskis tre dar i veckan och pumpar iron. Fast att jag vet att ingenting händer. Jag ÄR SJUK. Nästa år lägger jag in mig på ett pumping iron institution i ryssland och tar deca och kommer tillbaka som arnold schwarchenegger.

2 Comments:

Blogger Tungus said...

fan vad konstigt! har du blivit starkare då?

onsdag, 21 juni, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

inte vad jag märkt. men jag har en ämningsomsättning som en elvaåring. det får bli anabola

onsdag, 21 juni, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home