torsdag, augusti 03, 2006

den talande kaninen försvann ner i hålet och ja ba!?&#"!

förra veckan gick linda rosing ut och sa att hon skulle starta ett politisktparti och liksom, okej. kör hårt.

MEN nu, sju dagar senare, vill hon fortfarande göra det!!! va fan! nu blir jag lite rädd. är det någon slags taktik från såssarna för att lumpenkillar, nassar och hooligans ska ha nått att rösta på istället för sverige demokraterna???
eller det strix som ligger bakom?
eller hans shimoda?
eller robinson-robban?
eller gubbslem?
eller aftonbladet klick?
WTF, vem ska vinna på detta?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jaaaa! Det bästa var i aftonbladet idag (tror jag det var) när de skulle "förklara" "här är din seriösa look" linda! (bild på linda klädd kapphal i kostym,typ. Och det här funger icke; om du vill bli tagen för dina åsikter (linda typ naked)....
.. ... ..vet inte riktigt vad jag ska säga....
jag blir extra matt.
Big love

fredag, 04 augusti, 2006  
Anonymous Anonym said...

...och jag blir inte matt för att hon var ful i billig Rozalla kostym, eller för att tanten var halvt naked......

fredag, 04 augusti, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

i aftonbladet kan du idag läsa om testet linda för göra och hur hon avbryter efter halva och säger att hon ska läsa på i augusti. det är augusti nu, babe

fredag, 04 augusti, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home