tisdag, oktober 24, 2006

Generationsromanen


Dom här böckerna har jag nyligen läst:
Please kill me av legs mcneil och gillian mccain
Män som hatar kvinnor av stieg larsson
Less than zero av bret easton ellis (för tionde gången)

Den här boken läser jag just nu:
Valley of the dolls av jacqueline susann

Dom här böckerna har jag lånat och ska jag börja läsa snart:
Drömfakulteten av sara stridsberg
Gangsters av klas östergren
Göteborgshändelserna av jörgen gasselewski
Bright lights big city av jay mcIrney


Jag lärde mig ett nytt uttryck idag: "MAW" - Model, Actress, Whatever. Har ingen aning om i vilket sammanhang jag ska använda det. Kanske till min generationsroman som jag ska skriva nästa år.
"Jag vaknade bakfull en morgon..........bredvid låg en MAW."

Höhöhöhöhöhöhö

ba skoja
ska aldrig skriva nån generationsroman

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

hey kid!

tisdag, 24 oktober, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

hey babe

onsdag, 25 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

omslaget till den svenska utgåvan att please kill me kommer bli grymt

onsdag, 01 november, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

för att ni ska göra det elleR??????

torsdag, 02 november, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home