fredag, februari 09, 2007

make like a tree and _______

i eftermiddag gör jag en johannes brost, drar till vejbystrand för att göra tvärtom lill-birro, hålla käft och skriva klart en bok
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
alltså min myspace.. jag har 18 vänner. det är ändå för många för att jag inte skulle ha brytt mig alls. och tillräckligt få för att jag ska framstå som en riktigt loser. som att jag i alla fall gjorde ett försök men verkligen inte kan få några vänner. hrrrm: www.myspace.com/78132465 men sen alltså, egentligen, vad fan ska man med myspace till egentligen? det är bara ett sjuuuuukt sunkig 2nd life liksom. det är tillräckligt enkelt och analogt för att late 70ishs early 80ishs ska ha tid och ork att engagera sig men nästa sekel skrattar åt oss

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Med den inställningen ryker du från min första plats! (på myspace)

fredag, 09 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

ola: jag skrattar redan åt myspace

fredag, 09 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Myspace är ett jävligt sunkigt ställe, alltså. Men alla är där och emellanåt spelas det faktiskt bra musik på någon sida. Dessutom måste man ju stödja murdoch. alltid.

fredag, 09 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

en del kallar det för myspys, jag kallar det för majsbajs

fredag, 09 februari, 2007  
Blogger EvaMarie said...

åååh jag står inte ut med att myspace är så fult och segt, nästan så att jag inte vill medge att det stället faktiskt serverat mig några bra låtar...

fredag, 09 februari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

fuck
hanna! jag tar tillbaka det om du sätter mig först igen!!!
(hatar att vara tvåa)
annars fortsätter jag att basha det

lördag, 10 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Its to late baby! Fast jag tänker fortfarande på dig. Som idag, när jag skulle hyra zoolander. Fatta vad sjukt att de inte hade zoolander på nöjesmagasinet. Jag hade en sån zoolander-pepp idag. :...(

lördag, 10 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home