lördag, mars 10, 2007

helltown 2nite / guld ger guld

jo, nöjesguidens redaktion har ett eget hörn längst inne på jeriko. jag stod där igår med hanna och sköt mattias kroon i huvet med vattenpistolen.

var på bodoni också ja. och x sa: lägg ner henne. haha, fint sagt! nu ska jag snart åka till helsingborg. och ah, det är så fint ute nu. ska nog gå en lite hbgprommis. kanske runt fredriksdal, eller ramlösa, ska ju ändå åt det hållet.

11.55
läste ett kapitel i dn. www.dn.se/sandahl. det var dåligt.
"titta inte på mig sådär."
"hur då?"
"med avsky."

att bli recenserad av överklasspoeter med fula glasögon är inget jag ser fram emot precis. dom kommer säga att det jag beskriver inte finns. att alla i högstadiet måste vara tjocka, fula och mobbade precis som dom själva var. uppgörelsen med det förflutna alltså...get the fuck outofhere

12.01
herregud. jag är pinsam. borde inte släppa ut mig