torsdag, mars 08, 2007

don't save me from the flames, eller jo, eller nej

- Hey Jodie! where've you been?
- shootin up heroin
- well.. still love ya

19.38
känner mig rätt het idag. alltså snygg

19.28
jag gissar att folk smider rätt mycket planer på simrishamnsgatan alltså. typ startar popmagasin, rockklubbar och planerar politiska attacker. avundsjukan kokar nästan över.. idag är det torsdag, veckans bästa dag. njut. imorgon ska jag jobba, och sen gå på oh baby, på lördag ska jag till världens bästa stad helsingborg och träffa mina kära helsingborgsvänner och det ska bli så sweet! "kommer ni att gå ut i helsingborg efter festen?" frågar ni antagligen mig antagligen nyfiket nu. och jag måste svara "ja, jag hoppas verkligen det!"

nu: gymmet. det är min enda hobby. det enda som kan hålla mig från att bli besviken på mig själv

och just det. internationella kvinnodagen. kommentar? jag har mer gemensamt med min klass än mitt kön. firar således alla dagar om året på mitt alldeles speciella medelklassvis: äh lägg av, ni vet hur

17.01
ahh solen rakt i ansiktet. så värt. läser nya rodeo. det är en fin tidning. gillar minimarketbilden. alla skribenter ser sjukt nyknullade ut på sina byliners. utom kanske björn av kleen som har för snygg frisyr. och jonas som kan ha gjort precis vad som helst

16.24
alltså, vem fan är ronnie sandahl? ska man vara orolig eller? fattar inget

11.57
jag har aldrig blivit dissad. det är alltså såhär det känns: lite magknip + att tankarna äter varandra.

finns inget sorgligare än snygga människor som är tråkiga. inget.
--
caitlin var just här. vi kollade på american idol och jag var expert på manlig logik. men jag är ju inte det. jag kom att tänka på en del logiska saker jag hade förträngt och jag minns plötsligt varför jag mår så bra. jag valde ju bort det dåliga. just det ja. snyggt gjort

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du..vet ses imorgon..! eller ikväll..beroende hur man ser på saker och ting! Hugz

fredag, 09 mars, 2007  
Anonymous Anonym said...

Ronnie? No worries. Det finns bara en som är du.

fredag, 09 mars, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

skönt! tack

söndag, 11 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home