lördag, mars 03, 2007

saturday morning crack

mr. fredirk strage... får han stanna på dn nu eller? klart han får. who cares.
--
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
jeriko igår. det var bra, alltså verkligen bra. massa snyggt folk också. men sen när dom stängde, dialogerna i kön till garderoben...då blev droskan till en pumpa, motherfuck
--
jennifer solow leder vägen till hur ett författarporträtt ska se ut:

halv elva inatt försvinner månen, eller skuggas av jorden så att den inte syns i allafall. stor risk att det kommer märkas här i m-f malmö. apropå dirt in the air så tänker jag resa mig och ta mig till tant gertrud ikväll. hanna spelar skivor och det lär vara fina drinkar. sen vet jag att jag har deadline på solo och att halva nästa vecka är förstörd, men jag gör det ändå.jag älskar ju det

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Väldigt fin bild du skickade precis! Du borde ha håret utsläppt oftare!
LoveLove

lördag, 03 mars, 2007  
Blogger Linus said...

Martin, ditt liv verkar jobbigt, varför, Tråkigt o vill inte.?! Snälla lämna Sverige! Det blir kul!

söndag, 04 mars, 2007  
Blogger Linus said...

Puss!

söndag, 04 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home