torsdag, mars 01, 2007

torsdag

torsdag är ju trevligt, eller hur. nästan den trevligaste dagen på hela veckan. kvällssol genom fönstret är också fint. öppnar jag är det möjligt jag får en bränna. annars har jag mycket allvarliga funderingar på att 1: sola solarium 2: inse faktum att när man är full är man ful. vi vet ju redan det här, we're so vain...men ändå...ändå. andreas ska på rave; sven väth & martinez. linda hoppas att hon har +1 på ng-läsningen, men vet inte. dom bjuder ju inte mig längre. antingen för att 1: jag är en loser eller i bästa fall 2: för att dom är det. jag brukar hoppas att det ska vara en massa babes där, en definitionsfråga antar jag. jag har suttit hemma och skrivit idag. lite bok och lite solo. har varit så skönt. ingen har ringt. tänker på vissa filmer jag bara sett en gång och minns som fantastiska, ett par böcker jag brukade älska, några gamla flickvänner jag saknar då och då, och speciellt på en tjej som jag för nästan exakt ett år sen kysste inne på dansgolvet på mink i helsingborg, och att det fick mig att må så fruktansvärt bra. och nu ler jag som fan åt det. fortfarande
--
okej att jag är textintresserad, men det här är det bästa jag läst på länge: http://www.nojesguiden.se/ovrigt/13858 och med bästa menar jag inte att jag "hejar" på nån av dem, eller ens är intresserad av vilka ronnie eller maxim är, bara att det sägs så mycket mellan raderna. hjärtat börjar slå lite alltså shit

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag undrar lite över hur många babes du spanade in på ng? hur gick det med det egentligen?

fredag, 02 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home