torsdag, mars 15, 2007

MVG i allt

jag började läsa den här ”the curious incident of the dog.....” igår. Den är rätt bra. men sen köpte jag snabba cash idag som verkar schysstare, kommer nog byta. och apropå bedömningar så kan jag ju säga såhär att jag ”gillade” booka shades movements, att farväl falkenberg ”berörde” mig, jag hade ”jätteroligt” på jeriko i fredags, jag tycker att ebba hultqvist är ”snygg”, 24 är ”bra” och folkets park är ”fint”. Men när var något fantastiskt senast? är det eftersträvansvärt? Alltså, ”bra” skulle i ett skolbetyg kanske betyda Godkänt +, men jag tycker nog fan att det räcker. Allvarligt. Det mediokra+ är fett underskattat, eftersom det är nästan där allting ligger. hur intressant är det att vara bäst? det är nästan osympatiskt.typ nördarna i skolan som fick mvg i allt och hade 2.0 på högskoleprovet, hur intressanta var dom???? och det fantastiska är oftast ändå bara kejsarens kläder i vilket fall, och när det väl är fantastiskt så är det hemskt samtidigt, eftersom jag blir rädd att det ska försvinna. Rädd att ögonblicket aldrig ska återvända, för det gör det nog aldrig, i alla fall inte i samma form. Det finns en och annan promenad genom norrmalm, nån kyss på marie laveau, nån fest i hbg, nåt möte med en människa då och då…pallar inte vänta på dom bara.orka leta efter dom..... låter dom komma till mig

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag hade typ mvg i allt :(

torsdag, 15 mars, 2007  
Anonymous Anonym said...

HUr får man egentligen kontakt med er?!
Jag har försökt ALLT!
(nja)

fredag, 16 mars, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag tyckte att "The curious incident of the dog ..." var fantastisk. (Och har naturligtvis alltid haft typ mvg i allt.)

måndag, 19 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home