onsdag, februari 28, 2007

The damage is done, so I guess I be leaving

någonting äter på min hjärna. det kan ha att göra med nåt som hände i helgen, men det kan också vara att jag har ätit för mycket, tränat för lite och känner mig fet. jag åt för fan en choclate chip cookie i måndags! och en one footer på subway idag! det kan också ha att göra med att jag spottar ur mig text just nu, alltså grymma texter, och att det inte finns plats för annat i mitt liv. jag är en slags kreativverkstad, en maskin, oförmögen att ha normala känslor för något annat än ord. och idag kollade jag på ett riktigt, riktigt dåligt OC-avsnitt, allt var dröm blah blah, men när taylors mamma kom till sjukhuset, var sur för att hon redan hade vaknat ur koman och att hon åkt dit i onödan, så kramade taylor henne och sa god jul och jag började gråta såklart. igen.
--
Girl I refuse
you must have me confused
with some other guy
Your bridges were burned, and now it's your turn

3 Comments:

Blogger EvaMarie said...

rapport:
jag har också ngt som äter i mitt huvud, det började i söndags, avslutades igår, idag tänker jag kolla alla resterande avsnitt av Big Love men först över till konsum för att inhandla mängder av choklad, jag tänker inte dricka kaffe idag, nervositeten är här ändå, närvarande, jag önskar att jag producerade, så att jag hade ngt att skylla på, men det har jag inte, jag är bara förvirrad, men det är också ok, väl?

torsdag, 01 mars, 2007  
Blogger Schmarro said...

cry me a river, vilken låt. kom till sthlm snart, här är det lätt att glömma hjärnspöken. eller inte.

torsdag, 01 mars, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

borstbindar'n: absolut. förvirring den absolut främsta/bästa orsaken till kris. skönt att det avslutades igår, min avslutades idag. och imorn är det fredag and u've got to love fridays

carro: jo faktiskt, jag brukar glömma min hjärnspöken i stockholm. jag kommer!

torsdag, 01 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home