söndag, april 08, 2007

Deca utan testo är perfekt för en god muskelökning


jag är 178cm lång och min normalvikt är ungefär 67-68kg. när jag tränar mycket går jag upp c:a 3-4kg.har aldrig gått upp mer, aldrig gått ner mer. det är sjukt komplicerat att förändra den grundkroppen. alltså verkligen jobbigt. och jag har ändå gjort en del experiment med bulk, gymma fyra dar i veckan, springa fyra mil i veckan, äta femton miljoner kilo tonfisk och majs och atkins och nolla socker och fan vet vad. ändå! vilka extrema åtgärder är det egentligen som krävs (förutom anabola, sjukdom - nedbrytande, anorexi etc)? hur långt kan man gå? då menar jag inte mig själv specifikt. jag kan dra det rätt långt, men är tillräckligt sane för att hålla mig frisk. men jag menar andra då liksom. folk som deffar 10kg utan deca, som bantar 20kg med motion. hur mycket klarar kroppen av? hur långt räcker psyket? sjukt intressanta grejer allltså. när jag tröttnar på film är jag jävligt nyfiken på att plugga något inom friskvård, kost, kanske någon slags hälsocoach

herregud, vilken fin helg alltså. sprang just en mil i pålsjö med robban och mår som