måndag, april 02, 2007

I never dreamed that I'd lose somebody like you

all right: my heart broke i tisdags. sen: i fredags körde emil och jag sönder våra nya hellikoptrar på kontoret. Pinsamt, i know. Vi fick nej på företagsstödet, nej på långfilmen, tydlig signal från fisinstitutet (hihi), men skitsamma, det dom inte fattar är att we are so poor that we don’t care anymore! Man kan aldrig mosa oss!!!! men ok: på eftermiddagen drack jag öl med hanna och margret på typ biffen eller bullen eller nåt, sen drack jag en till med caroline på påbesök och sen gick jag hem och var trött. Vad gjorde jag?kanske skrev.minns inte. På lördagen fikade jag tre gånger med filippa. Först på möllevångstorget med latte från simrishamnsgatan, sen macciato på thé&kaffehuset vid david halls, sen juice på kaffe&konst som stängde föralltid. På k&k dök bland annat linda och jenny upp. Sen gick jag hem och hade fått korr på del 3 av boken och tvingade mig att jobba fram till kvart i 10 då andreas aka nobody nilsson plockade upp mig utanför dörren. Skejtade ner till savoy där det var den här explorer’s club. Det var fint som tusan, men det var en skitlångsam bartender så jag drack typ en öl på tre timmar. Sen gick vi vidare till amoure, där drack jag en sexa gt och sen stack jag hem. Sen var det söndag och då fikade jag på st.knut i två timmar. Personer som var där bl.a. niklas, linda, filippa, danny och minns inte mer, jo krille och jens med barn. Sen fikade drack jag en jos med caroline på sibyllagrillen på möllevångstorget, glammigt som fan. Blir aprillurad av margret som messade att hon köpt hund. Alltså, hade väl inte varit helt sinnessjukt att hon gjort det? På kvällen försökte hanna med samma, så då genomskådade jag det, speciellt eftersom jag skulle passa den. Sen kollade jag 24 ojojoj, världens bästa serie. Måndag: drack kaffe på kaffebaren, gick till kontoret, manuel kom dit, åt sushi på lillatorg, kaffe på nésta och sen tillbaka. Klockan 17 träffade jag hanna på solde och pratade om vår sommarklubb, ojojoj, så värt. Nu har jag precis kommit hem. Imorn ska jag till stockholm, antagligen gå på spy bar, ses där

(ps. det är skillnad när en blogg blir en förlängning av ens personlighet och när den tar över och blir en hyfsad ersättare)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va gör ni med rullen nu då, som ni fick nej på?

måndag, 02 april, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

senast vi fick sfi-stöd var för utveckling typ hösten 2003. alltså: no worries. business as usual.

onsdag, 04 april, 2007  
Anonymous Anonym said...

du fikar för mycket

måndag, 07 september, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home