onsdag, mars 21, 2007

asså operan eller bling bling

23.44
imorgon är en ny dag. en torsdag. kan bli hur spännande som helst! inleder med kaffe med hanna på kaffebaren. hon har med den s.k. the hbg romanen.the. thursday. best day of the week.still time to be disapointed by the weekend
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
godnatt

22.21
jag sover så jäla dåligt. idag köpte jag "kvällsté" att dricka innan jag lägger mig. fan. dåligt sömn gör en ful, jag gillar icke det. andra metoder: ny kudde, räkna får, hasch, dåliga böcker typ kurslitteratur

ätit idag: gröt, två rågmackor med ost, två äpplen, en findus pannbiff, en grillad korv på statoil, tonfisk med majs, en blandning av morötter, zuchini, champinioner, paprika, bacon och potatis. easy on the potatoes though!

18.53
jag har gjort det! så sweet

nu ska jag gå och träna. spetznas dubbelpass. bröst och biceps. möt mig imorgon i mörk gränd and i'll kill your fucking ass

hey you..

han som skrev "med uppenbar känsla för stil" var på bibblan igår och hade föreläsning. eller nåt. typ. liksom. asså. eftersom han bara pratade med tre ord i taget och sen sa öööh så fattade jag aldrig vad han hade att säga. när han fick frågor efteråt så nickade han också och sa öööh ja. jag vet inte om han vara trög eller bara dryg. världens sämsta föreläsare var han i alla fall.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja just det! opera. verdis macbeth typ nu. ställer mig lite tveksam. tungt liksom. förresten, balett?

onsdag, 21 mars, 2007  
Anonymous Anonym said...

hasch gör dig fulare än dålig sömn, tror jag i alla fall

fredag, 23 mars, 2007  
Anonymous Anonym said...

kvällste låter vettigt.....

fredag, 23 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home