fredag, juni 29, 2007

höhö


okej, elin kling har ju blivit moderedaktör på min tidning SOLO. http://dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=109220. vad hände med artikeln i dagens media och resumé när jag blev expert på manlig logik? Ni kan vara lugna...jag hittade just den!

Martin Jern är ny mansredaktör på tidningen Solo. Han tillträdde den 2 juli och fortsätter parallellt att driva sin dagliga kändisblogg på danskskalle.se.
- Jag vill vässa till manligheten i Solo. Läsarna kommer att känna igen sig i tidningen, men upplägget på manligheten blir annorlunda. Till skillnad från nu blir det ett sammanhängande mansblock med mig som presentatör, säger Martin Jern.

Martin Jern blir ansiktet utåt för Solos mansbevakning, men han ser sig inte som en ny Pontus Gårdinger.

- Jag vill inte vara någon stor profil som är med på varje sida, men jag ska ge läsarna en mer personlig relation till tidningen.

Första numret av Solo med Martin Jern som mansredaktör kommer i mitten av juli.