fredag, juni 29, 2007

leave lindsay a-lohan

ett ojojoj säger jag om SFI idag.ett glatt sånt. go!go!go! sen drar jag lars jönsson i örat.den största lobbyisten för för ett elitiskt filminstitut

helgen: kom nu och lyssna när hanna och jag spelar på debaser imorn. det kanske aldrig någonsin kommer hända igen.se mig förnedras när skivorna börja hacka, samma låtar spelas flera gånger (demens)och mina dubbelkaggiga beatmixar som får arrangörerna att dra ut sladden. kom dit tidigt, sätt er med en burgare och önska en fin låt. gärna en ballad. helst "could've been" med tiffany:

the flowers you gave me
are just about to die
when I think about
what couldve been
it makes me want to cry

alltså jag har ingen aning om hur det funkar eller om det kostar nåt, men ring så sätter jag upp på listan hahahahaha, det har jag aldrig gjort förut.

jo kanske.
hm.
nej

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sätt upp mig på listan. Även om jag inte kommer ha möjlighet att titta förbi gillar jag tanken på att mitt namn iaf gör det

lördag, 30 juni, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

självklart.
och så står du ju alltid på listan till mitt hjärta också

lördag, 30 juni, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home