fredag, november 02, 2007

desperat ung man på seven eleven, det är fredag

jo just det märkte att bloggen blivit alldeles för sentimental och negativ, hate fucking all, det ska det bli ändring på. jag är inte en ensam rädd person. jag har 1: ständig kris och 2: dödsångest. that's it. men för typ en vecka sen kollade jag mig i spegeln, såg en rätt het kille, alltså sorry jag vet att man inte ska skriva det men jag kände så. mindes en gång i åttan när jag var hemma i sverige över sommarlovet. satt på sista bussen hem till ramlösa. en het och cool tjej i nian på elineberg checkade in mig (jag önskar jag kunde minnas vad hon heter men gör det inte). hon började ragga på mig och då, jag ba: this is my destiny

men det handlar ju om smak. jag gillar ju halvbritterskor, yes. lite deformetat, lite blanka, flottiga, beniga, fulsnygga med betoning på ful. sorry

just nu: nöjesguiden håller ändå en ok nivå, entertainment, friday night lights, alltså riggins sjukt het, tjejerna - för fula och försöker hålla mig ajour med top model stockholm, såg heroes maratonet i lördags, 13 avsnitt. nja

britney har jag bashat sedan dag1 men nja jo ändå hon är het, fast undrar vilka hennes polare är i gimme more videon??men låten alltså herregud låter precis som när hon började jobba med pharell tyo 2003, pinsamt.

sen då hayden panettiere som enligt utsago är tillsammans med vilo, alltså peter i heroes??nej nej nej. med henne känner jag samma sak som jag gör för jenny i top model. jag vill inte prata om det.det gör för ont

och haha alex väggö, jag menar jag hade nog varit avundsjuk om det hade varit typ lindsay och inte paris han "fått ihop det med" men förutom att han ser ut som en ken-docka så påminner det FÖR mycket om runar och mischa barton historien...

världens ledsnaste owen, min favorit i hela världen, har börjat supa igen, kanske blir han glad då?han måste ligga mindre och hänga med ben stiller mera.

pamela gifter sig IGEN, denna gången med losern rick salomon. och vem är best man på bröllopet? jo: kevin connely?!

kirsten och johnny borelli har gjort slut igen. kirsten är den nya winona ryder, alltså det där är dömt att misslyckas. jag tycker att hon ska bli tillsammans med typ matt damon.eller jake gyllenhaal igen.

en till som är dömd att misslyckas är drew barrymore som har blivit tillsammans med justin long. en sju år yngre tom green. drew barrymore är typ som michael jackson, hon kommer aldrig få det att funka. hon kommer gifta sig med pojken i sjätte sinnet (som kanske inte är en pojke längre?)
och drew: måste ha en pt!

sen då: lindsay och riley giles. alltså herregud jag vill basha henne, riley är en jävla tönt, men jag kan inte

älskar ju henne