lördag, oktober 20, 2007

asså orkar inte fan måste supa tills jag spyr nu

asså kulturjournalistik...............herr virtanen och dom portade tjejerna från veckorevyn har alltså listat dom snyggaste mediafolken.och ringarna på sjön har inte slått längre sedan myggor och tigrar

SÅ SJUKT! för det hettar ALDRIG till bland journalister förrän det handlar om dom själva, (läs: listor + könskrig = eldstorm)

liksom: hihi "skriver du om lilla mig?finns mitt namn med?inte fan whateva kanske nästa gång jag väntar med spänning, tills dess gör jag min egen lista" och alla är så fruktansvärt nöjda, "det händer nåt äntligen!VI GÖR SKILLNAD!!!!"

var ärliga istället, starta upp www.snyggastjournalist.se och låt ankdammen avgöra.läsarna kan luta sig tillbaka och betrakta dom som faktiskt har makt att förändra istället spränga varandras egon och upplösas

precis som fucking vanligt

PS det är alltid dom som är fulast som tjatar om vem som är snyggast
PS2 & asså jag kan ju inte skriva om helsingborg om jag säger att jag ska göra det. det tar ju bort det roliga, sorry ds