lördag, oktober 13, 2007

seven eleven lördag

hej. min dator har kraschat.igår försökte jag blogga med min nya cell men fick det inte att fungera.men soon, alltså har saknat att blogga så mkt

jag har en hel del grejer jag vill skriva, men jag hinner inte nu.det är em kval + att jag har tvätt tid.men det handlar om min 72timmars roman.och om snygghet; vad är skönhet, asså jag vet det. jag vet vem som är vackrast i malmö

igår var jag på i love. maria som har klubben som jag aldrig har pratat med kom fram och undrade vad jag gjorde där eftersom jag skrivit här att jag hatar i love. det har jag kanske, jag minns inte. jag har för mig att jag skrev att jag kände mig som fredrik virtanen där, och att new rave var old farts. så är det att blogga. men asså ändå lite otrevligt. hon sa att jag skrivit att det var töntigt där (det är möjligt) men att "töntigt är bra". och sen var konversationen slut

men liksom nää töntigt kan aldrig vara bra. kanske från långt avstånd med fet distans, kanske om man ser sig själv som en outsider, outcast, men herregud malmö city, herregud ni är inte outcasts, det är fett det här, det är "i love malmö" ,högkonjuktur, räntan är låg, alla älskar er, suck it in för faaaan

herregud

hörs snart
puss
m