tisdag, oktober 16, 2007

stockholm

hejhej.befinner mig hemma hos crazy nik på kristineberg i stockholm. har haft föreläsningar för högstadiebarn på punkt medis i två dagar tillsammans med mitt förlag och gunnar.

jag hatar att vara i stockholm tre dagar.finns inget fucking värre.jag vill flytta hit

jag vill ringa stockholms snyggaste, vill vill vill, asså jag smäller av, herregud hon är så vacker

läser om att komma hem ska va en schlager och omg jag vet det är patetiskt men jag älskar per hagman. älskar honom och ingen annan

jag älskar även domen mot våldtäktsmännen från stureplan. alltså egentligen, skitsamma att dom får finkan eller ej, tveksam till sånt, låt dom straffarbeta istället, men alltså så jävla skönt att dom åker dit, att det funkar, att dom inte kommer undan

hurra hurra hurra!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag älskar samma saker som du. hälsa crazy.

tisdag, 16 oktober, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home