fredag, november 23, 2007

Fråga mig inte vad det här rör sig om. Parce-que je ne sais pas, mes cheres.

det är fredag. jag mår konstigt.faaan. må konstigt = supa? idol i bakgrunden, så pinsamt det är jävla kareokeprogram.HATAR idioterna som sitter i juryn så innerligt, jidhe är ändå ok. men alla deltagare suger! erkänn! dom försöker upprätthålla att det finns nån stjärna där, nån darin,men fuck no!!inte en chans. kanske nån som kan åka runt med linda bengtzing i sommar.

det är mörkt kallt och jag vågar inte gå på I love för då kommer kanske maria ge mig skit.

innelista från veckans nu (förra veckan)
1.irina lazareanu


2.lilo
3. kate m
4.rachel taylor
5.scarlett
6.jessica biel
7. eva herzigovas
8. sienna
9.britney
10.natalie portman

utelista:
1.paris
2.mischa barton
3. bree tierny - herregud! du är hopplös!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag saknar mitt namn!

lördag, 24 november, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home