tisdag, november 20, 2007

soon

imorgon får jag min nya dator. då slipper jag betala 29spänn i timmen för att hänga på seven eleven där det drar som fan!! då kommer jag skriva en massa intelligenta saker här.igen.

eller inte.

kom och tänka på en grej. när jag gick i nian hade jag ett punkband tillsammans med tre andra. vi hette kaos. jag sjöng (för att jag var den enda som inte pratade skånska - lät mer punk). vi hade en spelning i aulan på julavslutningen. vi spelade covers på anarchy in the uk och hrrm en ebba grön ballad som ja, det var ingen mästerlig version. men vårt ess i bakfickan var succélåten "jag knarkar". texten var typ:

jag knarkar varje dag
jag runkar varje kväll
jag knarkar överallt
jag runkar med min katt
osv

inte så smart kanske med tanke på att alla mina lärare var där + en massa föräldrar.

jag är inte så smart helt enkelt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

du glömde ju slutklämmen: " o jag vill döööööööööööööööööö"

tisdag, 20 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

jag knarkar med gb-glass
jag runkar på knutpunkten
Lilja

onsdag, 21 november, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

ah
det var nog för alla banansträngar vi hade rökt

torsdag, 22 november, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home