måndag, november 26, 2007

go fug yourself

helgen var öl med ola och malin på hilton och sedan en riktigt rydebäcksfest hemma hos mariella och peter på lördan. när jag skulle skjutsa melker hem efteråt så trillade jag och slog mig på knäna.

jag ska skriva min 72 timmars roman i mitten av december, 11-13 tror jag. jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga men antar att den ska bli 72 sidor. har liksom ingen plan alls. antar att det bara är att skriva som fan.

kanske en karaktär som är



"hey lily!!
"hey marre!"

PS
till min ersättare på SOLO: jag hatar dig

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

JA! Och ni var grymma bartenders! Soo nice!
Vem är ersättaren? Jag kan ju fortfarande inte läsa tidningen..för att den är inplastad.

tisdag, 27 november, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

åh tack!det var svalt och skönt så

jag vet inte vem han är. jag tror han hette något med von eller af

sidan har iaf blivit totalt humorbefriad

tisdag, 27 november, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home