torsdag, oktober 26, 2006

Looking good but feeling sad

Hej. Vi ska va djs på doclounge på Inkonst på måndag (plus att dom visar Lars von Triers The five obstructions). Gött. Jag vill mer. Ge mig spelningar. Jag kommer spela typ felix da housecat, amy diamond och dirt crew. Gissar på att emil kör knarkig chillout eller nån mesig singersongwriter
haha
men seriöst.

Egentligen är det rätt b att vi ska få spela skivor bara för att vi håller på med film. Sjuk inflation av kändisDJ's i detta land. BloggDJ's
zzzzzz.
Sinnes, men wft.

Lyssnar på Broder Daniel nu. Cruel town. Bra skiva. Speciellt när jag skriver undomsroman om sweet teenage angst.

Ni måste kolla emils artwork på holyism.blogspot.com. Feta grejer. Jag har ett old school verk ovanför teven (strax under bården) i malmö. Jag är lite rädd för den, men ser den som en slags pension.

Vad hände med den där Per Hagman boken som skulle filmatiseras? Inget stöd av SFI? Ingen reklamfilmshipster som ville ställa upp (amir, stakka, åke...)??? Finns ju så många. Såg fram emot VOLT ju!
Ring mig.
Jag gör det.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjena Marre!

Go blogg! Såg ditt inlägg på 1462dagar först nu. Ska stänga den. Hinner inte skriva när jag jobbar 9-5 igen... :) Gött att höra av dig iaf. Jag jobbar ju i Malmö nu så hör av dig för en lunch om du är nere!!!

Ha det bäst!
Sebban

fredag, 27 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home