fredag, oktober 27, 2006

Marre rakt ner på catwalken, sucking my teeth

Jag missade filmkrönikan igår men läste att Babel fick 5 stolar. och typ 5 i aftonbladet och skitbra i DN. Gött. ska gå och se den. och Farväl falkenberg. jag suger som inte har sett den ännu. tyckte i o f s att 21grams var rätt poserande och överspelad. men jag tycker ju uppenbarligen att allt i alla filmer är överspelande. det ska vara ken loach eller stoffe och kenta, annars fuckoff. och den bäst spelade filmen i världshistorien är mästerverket fjorton suger. tvåa du och jag, fast det är en bättre film.
sant

usa ska bygga en mur mot mexiko.
regissören till Babel kommer från mexiko
minst 15% av alla som googlar sig hit söker på "kitty and the catwalk"
dom verkar sjukt populära. hela världen vill ha dom

sluta posera marre din jäla tönt
okej

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Babel e riktigt tung, såg den förra veckan. Brad Pitt kommer bli nominerad för en oscar tror jag. Hehe dags för en film helg för dig Martin?=)

ha det gött man.

/ Fil..

fredag, 27 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home