torsdag, december 21, 2006

Feberdrömmar & viss namedropping

Kulturåret 2007 lär handla om att knulla, så jag funderar på att slänga ihop en sexroman lagom till bokmässan i GBG och bli sjukt hypad, eller! alternativt göra en porrcover på Ett öga rött med en massa incest och bögsex. Men jag har inte bestämt mig för om det är värt det ännu. Då vill jag få Pirat-fiftyfifty-deal, vika ut mig i Bang och bli intervjuad av Carolina Gynning eller Magret Atladottir för DN Kultur, med fet bild på omslaget.

Jag är även inne på porrtema när jag spelar på juldagen. Därför skulle jag vilja att någon kollade med Martins S om jag kan spela Fuck Martinez utan att det blir beef? Gissar dock att han kommer befinna sig med alla wiggers, kornelwannabes och technonoviser på Fabriken. Wasup med fabriken?

Det var alltså johanna karlsson jag pratade med igår. hanna säger att hon bor tillsammans med tjejen i Kitty on the catwalk. ojojoj. göttig påminnelse om att jag ska spela Pro ana party slamma på måndag. kanske inledande. och tommy X ska vara med i "ett öga brunt" kan jag ju lova.

---------------------------------------------------------------------

Mötte Lukas M på Lilla torg idag. Jag log. Han tittade argt tillbaka.
får man bjuda på ett chill-pill kukas