onsdag, december 20, 2006

Svaret på gåtan

Jag vet att alla tycker att det är skitfult med piercing. Jag förstod det redan när jag gjorde den kanske ännu mindre socialt accepterade rejvpluppen i läppen i våras. Varför? frågar ni er. Why? Nu ska ni få reda på why.

Jag vill vara ful och osmaklig. Det har jag alltid velat. Jag vill höra suckar och 'whatthefuck'. Jag vill vara ute. Jag går igång på det. Jag är sadist.
Dessutom påminner själva nålpentreringen mig om när jag var liten och brukade skära mig själv.


Ennan annan grej. Det ringde en ung dam från Helsingborgs Dagblad idag och frågade vad jag skulle spela för musik på juldagen på Katten. What?! Okej, gött att out of orbit-chrismath och olssonvideo-nicke har hypat upp festen, men alltså jag kommer spela paris hilton och britneyspearsremixer och silicon teens. Fast försäkerhetsskull så sa jag till henne att jag skulle spela hiphop och hård electro för det lät sweeeet. Jag önskar att jag var den dj:en. Alla som läser kommer bli impade.
hihi.

Jag har slippat fönsterna på kontoret idag. Mina fina pianofingrar har blivit helt grova och valkiga.
gross.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

äh, du vet väl precis vad du gör. synd bara att inte resten av kultureliten i malmö får stå o skämmas i jämförelse i dyngan!

onsdag, 20 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

E man inte masochist om man vill plåga sig själv? Inte för att jag vill vara språksadist och plåga dig med ordfacism. ;=)

torsdag, 21 december, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

njaaaaa, men jag går igång på att andra mår dåligt av att jag är ful. smärtan tillfogas alltså inte mig själv.

torsdag, 21 december, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home