måndag, februari 12, 2007

manus pro ana, sweet dreams

Manusförfattare är världens hemskaste yrke, för man kan skriva om precis vadfansomhelst. Fyfan.det är inte lätt alltså, lovar.”typ skriv om nåt viktigt!” vadå viktigt?vad är viktigare än en tjej och en kille som vill bli ihop??????
--
Idag vill jag ge så feta props till ivica zubak. Han har fanimig den bästa regissör jag vet. Han kommer bli typ den nya aldomovar, eller alejandro gonzález iñárritu eller vem han än vill vara. Hoppas att han vinkar till sina gamla vänner på dansk skalle när han plockar hem guldpalmen och vinner alla oscars....och ”knäcka” alltså..så grymt bra!!!!!
--
Det blir väldigt tydligt att jag har ätstörningar när jag åt doritos till middag igår och skriver om det här idag. Jag vet inte vilket diet jag är på längre. Men nu är klockan kvart i tolv och jag ska äta bacon. Och inte för att jag blir glad av det, utan för att jag tror att den kommer göra mig snygg

5 Comments:

Blogger Jonkan said...

"vad är viktigare än en tjej och en kille som vill bli ihop??????"

SVAR:

En dömd kriminell som är en gammal krigshjälte som för sin frihet blir tvungen att rädda den Americanska presidenten från ett igenmurat New York!

tisdag, 13 februari, 2007  
Blogger Ville Wonka said...

Fan...trots att jag älskar "Fjorton Suger" måste jag säga att Jonkan har rätt.

tisdag, 13 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

YES!

Ivica är riktigt grym.
Han är också rolig och en bra människa.
Kul som fan att det rör sig :)

/Johan

tisdag, 13 februari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

haha
okej

tisdag, 13 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

såg just ivica inte hångla med josef fares på 7-miljonärerextramaterialet. väldigt roligt. rekommenderas.

fredag, 16 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home