söndag, januari 28, 2007

hard to get

göteborg filmfestival: där var 5.0 utanför robbans filmvisning. sjukt. jag hade med mig ett basebollträ som present. det gillade in polisen. och alltså ingen hade sagt till alex skarsgård att jag hade nominerat honom till plexidraken. jag var rätt full och det tog aslång tid att förklara hur det blev så. sen skulle jesper så klart berätta att jag älskar zoolander "på riktigt". och ola sa också det tror jag. han frågade om det blir nån zoolander 2. inte för alexander dock, eftersom han dör i ettan. och sen pimpade jesper en tjej från floorfiller till mig.ja ba: whatever.
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
nu är jag tillbaka i malmö.skittrött på hela skittrötten.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=81607046&blogID=223085817&Mytoken=3C85011C-AA3F-428D-93A8C9D1025EBEFC37607352

...allt som allt en mycket bra kväll.

söndag, 28 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

lol :D

btw fan va läskig bild.. satt å läste å plötsligt blinkade bruden med blood ögonen till mig.. freeky

låter ialf som en toppen helg! sj så firade vi min syster som tog examen och är klar med skolan, ivica å andra var där, riktig fest - croatian style!

måndag, 29 januari, 2007  
Blogger Sebastian Derle said...

Gott snack!

BRA party i lördags! Snällaste stämningen jag upplevt på våra fester på länge. Robbans film lämnade nog sitt avtryck hos oss alla.

Jesper, lägg upp fler bilder! Och lägg gärna upp några på min blogg också e du schyrre!

måndag, 29 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

hade väldigt kul i lördags. så kul att jag fortfarande lider av sviterna när jag skriver detta.

måndag, 29 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Sebban: tror vi börjar bli äldre och bättre människor. Till och med jag diggar den nya nu-är-vi-snälla-mot-varandra-trenden :)

Sebban igen: Hur lägger jag upp bilder på din blogg?

måndag, 29 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home