tisdag, februari 20, 2007

Tell 'em love sent you

Meteoriten Apophis är på väg mot jorden i rasande fart. En mil per dygn. Låt ställa oss och stirra upp mot himlen när den far förbi, vad det nu var 2036, låt oss inbilla oss att det är en fallande stjärna och önska oss något fint. Kanske en fickteve eller en ny flygande jeep
--
Hur intressant är det att vara 20nothing media-man år 2007? En skön whiteboy får alltid snålskjuts fram tills det hettar till, sen ba: Next. Men alltså kultur är alltid tough, vad folk än tror. Och det är okej. Jag tar gärna fighten



om den innebär att jag en dag kommer hamna på samma fest som Lindsay, och ha något fruktansvärt spännande att berätta, typ ___________ skitsamma, ni orkar ändå inte läsa långa texter, ni gillar bilder och en billig punchline.varsågod

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

du ville inte döpa er film till "20nothing" men nu droppar du det i förbifarten, som om det vore bevingade ord.

ps. jag hade orkat lite mer text

onsdag, 21 februari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

ha ha
om jag inte minns helt fel så var filmtiteln jag vänligen tackade nej till "Tjugosexig"?
analyser eller ord är sällan orginella men kontexten är min. det tycker jag är fair! men visst, 20nothing lånade jag av dig.

och ok då blir det lite mer text framöver

onsdag, 21 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

mer text. jag är hooked.
tror att det är du som fått mig att skriva den här typen av blog-poster:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=81607046&blogID=232659438&Mytoken=6E5123B3-9920-490C-88085ADB0A9B18B437614541
vet inte om det är bra eller dåligt?
lindsey eller lily, liksom?

onsdag, 21 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home