tisdag, februari 13, 2007

just call my name

vibrerande visslingar = gubbe. detta chockerande avslöjande gjorde min gode vän niklas i somras när himlen stod som högst på himlen och aril brikha stod bakom skivspelarna på fredsgatan. ja ba: "nej, jag är ju så ung"

idag är jag ihjälstressad.lyssnar på mariah carey, älskar.
top 10 lista:
1. i'll be there
2. love takes time
3. without you
4. can't let go
5. vision of love
6. fly like a bird
7. anytime you need a friend
8. all i want for christmas is you
9. one sweet day
10. fantasy

och just det fick fanmail idag för min solo sida. får det nångång ibland. handskrivet var det!!! alltså, blev så glad. måste citera lite (det är ok va?): "Var bara tvungen att skriva in och ge er på SOLO lite allmänt beröm (speciellt SOLO:s egen Martin Jern)...." och "Jo, jag river fram lådan med alla SOLO och bläddrar fram tills jag kommer till Martins sida (ta det inte hårt, resten av er på SOLO.) Jag tycker så mycket om när han lite småskojigt raggar på kända svennisar, man börjar småskratta och genast vid första skrattet är ångesten som bortblåst......." och "....Martins sida (den ligger ju på ett jävla otippat ställe!) den borde ligga längre fram i tidingen (skämt åsido). Så hälsa Martin från mig är ni gulliga......"

värt

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

1. lite taskigt att citera mitt brev

2. http://www.pandora.com/ är jättebra när det kommer till Mariah Carey-musik. Gör en kanal och lägg till Mariah och Whitney så är du home safe sedan. Jag lovar.

onsdag, 14 februari, 2007  
Blogger absolut said...

Asså, vad har du din smak?

We bleong together är bäst alla kategorier. sen kommer remixarna av den. Sen fantasy, sen remixen med ODB på fantsyn.

oj oj oj.

OCh publicera fanmail? jesus, du har ingen skam i kroppen.

Förlåt om jag låter hård, men man måste styra upp.

onsdag, 14 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Whitney - Greatest Love of all ...borde också kvala in

onsdag, 14 februari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

jesper: men sen är ju whitney inte samma person som mariah?

caroline: well. min ganska raka tydliga åsikt är att kayne, dupri och neptunes kidnappade hennes musik och gjorde henne till en slentrianmässig r&b artist.
och mottola rules
(fantasy kvalade in som ett dansgolvsalibi)

och fanmails... haha. även om du inte alltid publicerar dina så låter du oss i alla fall veta när du får ett
no doubt

onsdag, 14 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Saknar "When you believe" och "Hero" på listan :)
Men det är ju inte min lista. Annars bra :)

Antar att du hört "Cant´t take that away" från albumet Rainbow? En grymt bra låt som aldrig fick någon riktig uppmärksamhet.
En av mina favoriter helt klart!
http://www.sing365.com/music/Lyric.nsf/Can't-Take-That-Away-lyrics-Mariah-Carey/C91064D77E4F17E64825686200168D1F

onsdag, 14 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home