söndag, mars 18, 2007

i wanna sex you up

22.57
En sån här ska/vill jag ha:

22.29
emelie kom förbi med elinor coppolas dokumentär om inspelningen av apocalypse now. vi satt och pratade om den i eftermiddas på kaffebaren. om att göra något hela vägen, oberoende av andra, att ge sig hän till något helt och hållet, att våga bli något annat, offra något. jag älskar verkligen filmen och jag gillar den idén. jag har aldrig klarat det, men jag vill. som fan. det finns så mycket man kan offra ju, saker man inte bryr sig om. men jag har ingen motivation att göra det för "konsten", jag är inte tillräckligt resultatinriktad, du vet, bekräftelsefetma no no. men för min egen skull, kanske, kanske jag vågar ge mig hän. nästa gång

Hey, beautiful lady, I need you tonight
Lovely, lovely lady
I wanna make you feel alright, yeah
I can't deny, baby
I wanna love you down
You are so fine, baby
All I wanna do is

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så jävla peppad man blir va! Va fan är det för jävla kvasitid vi lever i. Vi typ bloggar mer om knark än vad vi knarkar ju.

måndag, 19 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home