lördag, mars 17, 2007

människan var ganska lessam då han var hemma

16.38
vi var på möte med riskkapitalister i veckan. så jävla roligt. det bästa citatet (angående att investera i kultur): "det finns många vanliga människor där ute i stugorna, som gillar att skratta och ha kul". det var VD'n för stefan&kristers *koncept*. usch. krisade igår på kontoret, som vi gör typ en gång i månaden. "vi måste bli mer kommersiella.......bla bla bla

lite såhär kanske.
love u

13.56
jävla bluff att det skulle vara fint ute. kul att springa i en fucking storm. lyssna på tracks i en timme. har inte lyssnat på radio på hundra år, vet inte vilka artister som är dom feta. men gött.för ingen var ändå fet. bara skit. hade jag kunnat sjunga (bra) så hade jag varit den perfekta artisten.nu ska jag fika med julia och valle. valle är väldigt bra på att artikulera. det är något jag värdesätter hos en människa, oavsett ålder

stockholm stockholm..jag saknar stockholm.

ska ut och springa nu. pildamsparken liksom..åh minns hagaparken. så perfekt runda runt brunnsviken. minns min stora lägenhet jag kunde klampa runt i. saknar att gå runt i östermalm på natten och kolla på folk. saknar götgatan, nytorget, spyan, kaffe på humlegården och att cykla över norrbron in till gamla stan. malmö är en småstad, det är fint här också. som att bo på landet.lite vackert lite fult, lite roligt, lite trist, sällan fantastiskt

11.27
orkar knappt läsa bloggar längre.för få som kan skriva