tisdag, april 10, 2007

den femte i sex and the city

hej. mitt liv i malmö innebär att jag har blivit en av tjejerna i sex and the city. eller eventuellt bara en kille som hänger på. eller kanske mer bögkompisen. jag hänger nästan bara med tjejer. och dom är alltid en klunga på minst tre stycken bland fler, och jag sitter tyst bredvid. och alltså sweet,bara en reflektion liksom. varför har jag knappt några manliga vänner här? jag har alltid haft värsta grabbgängen överallt annars, höhö, blinkblink, så här är vi..... okej att jag grabbar mig en del med emil & ladde & manuel nere på kontoret, men det är liksom på jobbet, men i mitt civila...en teori är att jag tar extremt lite plats, märks knappt, i princip osynlig.den ultimata manliga vännen?
-
idag kom henke norrthon och hälsa på! kulkul. emil tog mitt författarporträtt....hahaha, jag vägrar lägga upp den. men alltså den blev för cool. jag är så jävla ghetto."så värt" heter boken. kommer i maj! så värt.hoho
-
imorgon ska emil & jag till trollywood.hihi. där finns det en gata som heter joseffaresgatan, och en annan som heter lukas street och sen memfis rondellen, utan avfarter hehehehehehe!!!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fika fre morgon? Lovar att inte prata mens eller killar. Jag kan ha skägg och basröst om du vill. Ryggdunk/h

onsdag, 11 april, 2007  
Anonymous Anonym said...

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
roligt

fredag, 13 april, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home