måndag, april 09, 2007

is it me or can it be I am a little too friendly

Alltså,jag drömmer mig bort härifrån.långt bort.

Jag vill ha en blockbuster hit. Vinna fint pris i varmt land. Få erbjudanden i hollywood. Bli älskad av vilt främmande personer.

gå under jorden. Bli hittad fem år senare av tilde fröling och peter siepen.

Jag bor i new york. Är en pro ana pillpopping träningsmissbrukare i park slope, gift med ganska känd skådespelerska, ett barn. jag är mig lik, fast fler piercingar, kanske fem till -left side. Gör inget särskilt, följer the kid till skolan. Läser böcker på the thea house.glor i tidningen.skriver på en bok som kanske aldrig kommer bli klar,skriver ett manus ingen kommer vilja spela in

Tilde och peter hittar mig på trappan utanför huset.Jag ser kanske trött ut, inte sliten. säger nåt i stil med: ”that was then, this is now” och återgår till en blåbärsmuffins och breakfast at tiffany’s