måndag, mars 19, 2007

imorgon kommer "story".... oh yes

23.27
snart kommer inte malin vidarebefodra mina solobrev längre, men alltså fick ett så grymt imorse. det var nån som undrade hur säker mitt "bli ihop med ditt ex"-teori var. hur stor chans det är att det funkar. svårt att svara på. 35% kanske. alltså jag skulle inte satsa några större summor på att ge sig på ett sånt projekt.

ojojoj snabba cash, sjukt spännande nu alltså!!!har läst varje ledig sekund. så jävla ambitiös alltså, avundas verkligen det. nästa bok jag skriver ska också vara ambitiös.ska lägga ner tid som fan och inte kompromissa en millimeter. inte äh pallar int skriv idag eller ta enkla utvägar. det ska fan inte vara enkelt. alla vill att allt ska vara så enkelt nu. det ska vara enkelt att skriva reportage, artiklar, göra film, skriva böcker, spela in skivor hemma hos mamma, alltså jag kräks på det. gör något ordentligt istället

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har faktist jobbat jävligt hårt med den här boken! Men vill du vara ännu mer ambitiös nästa gång så inte mig emot.

tisdag, 20 mars, 2007  
Anonymous Anonym said...

Maaaartin! Jag har en utskrift av den där hbg-boken jag snackade om..om du vill ha. jag kan lämna den och en recension över en fika på tors morgon kl 9.30 på kaffebaren!

tisdag, 20 mars, 2007  
Anonymous Anonym said...

när kommer boken?
och ännu viktigare, när kommer SOLO-numret där jag medverkar?

tisdag, 20 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home