måndag, juli 02, 2007

gotta hate mondays

klockan är 20:50 och det är dags för augusti månads solosida. jag funderar på det nya inslaget: "min mansidol". över en jos på tröls tipsade linda mig om två män: alexander skarsgård och lukas moodysson. och sen läxade hon vänligt upp mig för att jag förtydliga skillnader mellan könen. om jag bara la mer tid så på det så hade det kunnat bli så mycket bättre. fan också. jag måste verkligen skärpa mig.jag är tre äpplen från att bli en riktigt keff mediagubbe."öööö jag är feminist, typ, men alltså hinner inte vara det i media, måste dricka bira och kolla på csi, kanske *axelryck* börja skriva på min nya bok om en ung man som ööööö inte är så ung längre, höhö, vem bryr sig, sjukt trygg, inget att se fram emot, allt är möjligt blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

hanna och jag kordinerade våra kläder hela helgen. fredag: grått, lördag: rött. lägg märke till likheterna i kindlinjerna också. och mitt nästan perfekt subtila plut rakt i det lite mystiska leendet.riktigt nöjd. (max tog bilden, snodde den från theswedishprom.blogspot.com