onsdag, juli 04, 2007

If marrying you tonight keeps you from going to Vietnam, then it's worth it

Jag såg Bobby igår, av Emilio Estevez. Det var riktigt bra måste jag säga. Speciellt: Demi Moore, Laurence Fishburne, Lindsay Lohan, Sharon Stone och Christian Slater. Dessa var mindre bra: William H Macy (exakt samma roll som ALLTID), Ashton Kutcher (pinsam i en drama roll), Elijah Wood (stenansiktet med de stirrande ögonen), Martin Sheen (så stiff) och Heather Graham.

Sen var det några som varken gjorde till eller från av sig. Men jag är sjukt glad att Lindsay var bra, eftersom det känns som att jag har satsat min karriär på henne.

Sen läser jag just nu på tre böcker: JPod av Douglas Coupland (rätt seg, blek kopia av Microserfs), You shall know our velocity av Dave Eggers (han är så jävla stiff!!) och Looking for Alaska av John Green.

Den sistnämnda håller verkligen måttet! Gött!äntligen