onsdag, september 26, 2007

viktigt

i fredags raggade jag på en person. trodde jag. klockan 04:42 bekräftade jag det för henne, försäkerhetsskull, med ett fyllesms. tyvärr meddelade hon dagen efter med ett "haha" att hon inte hade märkt det.alltså jag är så kass. ärligt, jag har nog aldrig någonsin raggat. men alltså säger jag snygg kofta så betyder det typ: vill du ligga? bara så ni vet

i lördags satt jag i baren på hilton med hanna och margret. alltså det måste vara det bästa stället i hela malmö. herregud jag älskar det

och filmen går så jävla bra!ni fattar det inte! sjuuuukt bra!!!! glöm inte kolla in på www.bashtu.se då och då, bilder och manuel berättar. idag var svt nöjesnytt på inspelningen. sändes det ikväll? nån som vet?

på fredag ska jag till bokmässan eftersom jag är författare. i helgen ska jag boka min resa till tokyo. jesper ska vara giovanni ribisi. jag ska vara scarlett johanssen

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Love!

torsdag, 27 september, 2007  
Anonymous Anonym said...

I filmen har giovanni ribisi samma vita BEAMS X BOLA klocka som jag (hade men söp bort). Den 5 november firar vi min födelsedag med costume karaoke. Då ska jag fixa en rosa peruk till dig.

fredag, 28 september, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home