torsdag, oktober 04, 2007

sorry, snart kör jag igen som vanligt!

jag var så bakfull när jag kom till bokmässan och fortsatte vara så full att jag knappt kommer ihåg hur det var. Jag skriver inte det för att det låter coolt, utanför att det var så. När jag drack en kaffe tre dagar senare med gunnar på söndagseftermiddagen fick jag en klump i halsen eftersom han har blivit nykter. Men alltså inte så, inte så att det är ett problem. Jag är världens mest diciplinerade människa och jag har inga alkisar i släkten (tror jag). Mer bara att ens liv kretsar så mycket runt det, det gav mig ångest den där söndagen. Ångest över en lill-marre och hus i the suburbans. Laster liksom, vem vill ha dom? Min senaste last är att sitta ensam och läsa alla tidningarna på bagericafét på st. Knut så ofta jag bara kan.ensamheten. Det är väl bara ännu ett steg mot att jag snart kommer börja läsa bibeln, gå i kyrkan, gå i kloster, alternativt leta vidare i nyc eller, yes, tokyo…. Det är oundvikligt.och jag kommer aldrig hitta det

Men jag hade några fine nights med jesper, och sedan dök robster och nic upp också.ett bra avslut på höjdarstället lounge på avenyn.jag säger bara pole-dancing, jag kan hantera det

Sen kom jag på en grej i helgen, tror jag var full. Först var det att jag ska skriva en roman på 24 timmar, men nu har jag ändrat mig till 72 eftersom jag var osäker om det ens var fysiskt möjligt.men jag skriver jävligt snabbt. Jag tänker mig att den kan bli ganska tunn, kanske 50 word afyror. Eftersom skriva är min största last är jag extremt nyfiken på vad det kan bli av det.det skulle kunna bli genialiskt

I förrgår vaknade jag av att jag hade så ont i min tå att jag inte kunde somna om. Det var fruktansvärt, jag hann skriva 112 på telefonen.fy fan vad ont det gjorde.sen försvann det.

Alex schulman har slutat blogga. Jag lovar att bli den nya alex. Fast inte nu.har inte tid. Ge mig ett par månader och ny lägenhet på odenplan. Jag återkommer

Och jo, alltså gjorde en dum grej per mail, fick en dum grej tillbaka.jag är så pinsam.aldrig mer ska jag blotta mig igen

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har fått portvins-tå!!!!! Det får man om man dricker för mycket. googla o se! Posshaj

torsdag, 04 oktober, 2007  
Anonymous Anonym said...

Bli en ny alex är onödigt...Jag tror alla dina läsare gillar dig som du är...Låter absolut som portvins-tå-märkligt det där. Det låter som du har lust att rymma fältet...Säger DITO..NYC-det stilla lugnet..less stress..mo rythm och gula taxi bilar. Stad i neon och mera portvin. Skål.

melo

fredag, 05 oktober, 2007  
Anonymous Anonym said...

du var verkligen grym på pole dance! du kickade kinapuffarnas ass!

lördag, 06 oktober, 2007  
Anonymous Anonym said...

såg dig här
http://www.ohbabyilikeitraw.com/?p=2068
du såg lite full ut
det ska jag bli ikväll
ola fyller år
och har fest

lördag, 13 oktober, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home